czwartek, 13 listopada 2014

Zakupy w drogerii Natura:):):)

Moi Mili:)

Ostatnio byłam na małych zakupach w Naturze:)

Udałam się po cienie do powiek, które jakiś czas temu pokazałam Wam w gazetce:) 

Ale oprócz tego chciałam kupić nowy lakier w odcieniu szarawym, ale ostatecznie zdecydowałam się na bardziej naturalny kolor z firmy z Sensique numerek 130:)

Moje małe zakupy wyglądają tak:)




Wybrałam cienie w naturalnych odcieniach, trochę brązu, beżu, cappuccino i koloru ,,łososiowego'':)


Nie stosowałam jeszcze tych cieni, ale muszę powiedzieć, że takich mi brakowało, bo niedawno zakupiłam połyskujące cienie z Lovely, a te mają matowe wykończenie:)

Jeśli chodzi o lakier to już go zastosowałam i muszę powiedzieć, że bardzo mi odpowiada ze względu na to, że jest niezwykle trwały:)


To zdjęcie zrobiłam dzisiaj i jest to już piąty dzień jak go mam na paznokciach, więc uważam, że trwałość jest przecudowna:) a zaznaczę, że przez te pięć dni nie obchodziłam się z nimi delikatnie:) bo zmywałam, prałam itd.:) Ja użyłam dwóch warstw:)

Więc ten lakier Wam polecam:) a kosztował mnie 5-6 zł:)

I to by było na tyle:)

Pozdrawiam Was Serdecznie i życzę cudownego wieczorku!:)



1 komentarz: