niedziela, 2 listopada 2014

Sposób na pyszną kawę!:):):)

Jeśli ktoś z Was lubi kawusię z pianką:) a muszę Wam powiedzieć, że kawa w takim wydaniu smakuje tak jak z kawiarni:) to polecam Wam spieniacz do mleka, którego ja używam do ubijania śmietanki:)

Ja mam taki spieniacz:) kupiony przypadkowo za 5 zł w Ikei:)



Do kubeczka wsypuje dwie łyżeczki kawy i cukru, zalewam wrzątkiem i mieszam, a w drugim kubku nalewam troszkę śmietanki 30% (ilość dowolna), dosypuję dwie łyżeczki cukru i ubijam spieniaczem do mleka dosłownie przez niecałą minutę, do wcześniej przygotowanej kawy wlewam na sam wierzch śmietankę i mam pyszną kawę, która smakuje wyśmienicie:) teraz nie wyobrażam sobie pić innej kawy:)

Ale jeżeli macie tak daleko do Ikei jak ja to podobny spieniacz możecie kupić w Lidlu już od 10 listopada, a może nawet lepszy, bo ze stali nierdzewnej za 12,99 zł:)

                                  O taki:)




              
                 I wyczarować takie pyszności:):):)


                                                            

                Polecam:):):)                

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz