czwartek, 20 listopada 2014

Peeling enzymatyczny z Lirene, czyli zapraszam na krótką recenzję:):):)

Kochani:)

Dzisiaj zapraszam Was na moją subiektywną ocenę produktu z firmy Lirene:)




Nie jest to pełnowymiarowy produkt, ale saszetka:) użyłam jej kilka razy i jeszcze starczy mi na co najmniej dwa użycia, tak więc jest bardzo wydajna:)

Zapłaciłam 2 zł za pojemność 10 ml:)

Jak działa ten peeling???

Peeling zawiera w sobie aktywne kwasy owocowe, które skutecznie złuszczają obumarły naskórek oraz usuwają ze skóry wszelkie zanieczyszczenia:) Ponadto aktywne cząsteczki zmniejszają widoczność porów oraz pobudzają procesy odnowy komórkowej. 

Jednym słowem peeling:

- złuszcza

- i oczyszcza naskórek,

ale w delikatny sposób bez tarcia i jest polecany do wszystkich typów cer:)




Moje odczucia:)

Zapach: 

Cudowny, delikatny, charakterystyczny dla produktów z firmy Lirene:) owoce, zawarte w peelingu są ledwo wyczuwalne.

Konsystencja:

Kremowa, w zasadzie można pomyśleć, że jest to maseczka, którą pozostawia się na twarzy do wyschnięcia:) a jednak nie, trzeba zmyć peeling ciepłą wodą:) Kiedyś lubiłam konsystencje zbite, teraz jednak wole te lżejsze:)

Działanie:

Niestety, ale nie zauważyłam jakiejś większej różnicy na mojej skórze, wyglądało to w taki sposób jak po nałożeniu jak i zmyciu tego peelingu nałożyła jakiś krem, skóra była nawilżona, a jednak nie o to chodziło, miało być złuszczenie i oczyszczenie, gdyby te obietnice były spełnione, a przy okazji peeling nawilżał skórę to myślę, że bym ten produkt poleciła, ale było zupełnie odwrotnie.

Na plus mogę powiedzieć, że skóra po zastosowaniu tego peelingu była niezwykle delikatna i miła w dodatku:)

Wydaje mi się, że ten peeling byłby odpowiedni dla skóry suchej.

Mam nadzieję, że recenzja Wam się podobała:)

Pozdrawiam:) Buziaki:*



1 komentarz:

  1. też mnie jakoś nie zachwycił ten kosmetyk - chyba można by go polecić szczególnie osobom które mają bardzo wrażliwą cerę. Przy mieszanej też nie widziałam efektu, wolę jednak kosmetyki o mocniejszym działaniu.

    OdpowiedzUsuń