sobota, 22 listopada 2014

Usuwanie ósemek, leczenie ortodontyczne - decyzja podjęta:)

Witajcie Moi Kochani:)

Dzisiaj chciałam Wam opowiedzieć jaką decyzję podjęłam w związku z moim leczeniem ortodontycznym, wyrywaniem zębów, zwłaszcza ósemek.

Jeśli ktoś z Was przeczytał wpis 18 dni temu na moim blogu, w którym pisałam, że w moim przypadku po wyrwaniu ósemek mogą pojawić się problemy z czuciem, to mogę powiedzieć, że to ryzyko wynosi 10% nie wiem czy to dużo czy mało, a dowiedziałam się o tych statystykach od chirurga Pana Wojciecha Bukowskiego, który prowadzi swój własny blog i udziela odpowiedzi na pytania drogą internetową. 

Link do bloga przesyłam poniżej:)

http://chirurgdentysta.blogspot.com

Więc postanowiłam wysłać zdjęcie całej szczęki, tzw. pantomogram i wysłać e-maila z zapytaniem, odpowiedź otrzymałam bardzo szybko, Pan Bukowski odpowiedział na inne moje zapytania, posiada 20-letnie doświadczenie, wszystkie opinie ma pozytywne, więc to do Pana Bukowskiego postanowiłam się zapisać na zabieg. Pan Bukowski obecnie przyjmuje w Klinice Medina w Warszawie:) a co najważniejsze powyższa klinika współpracuje z NFZ:)

Link do strony internetowej kliniki poniżej:)

http://www.medina.medserwis.pl

A wracając do mojego leczenia ortodontycznego to nadal chce je kontynuować, opowiedziałam o swoich obawach Pani ortodoncie, która wyjaśniła, że nie musimy koniecznie usuwać tych ósemek, ale nie jest pewna jakie skutki mogą się pojawić w przyszłości w przypadku, kiedy ich nie usunę, więc wspólnie ustaliłyśmy, że spróbujemy na razie usunąć jedną ósemkę, jeżeli powikłania nie wystąpią to zdecyduje się na usunięcie drugiej. Ale to dopiero w ciągu 4 miesięcy od założenia górnego łuku. 

Na razie czeka mnie zabieg usunięcia tych dwóch górnych piątek, zabieg mam w ten poniedziałek. Boje się jak nie wiem, jakoś moja odwaga gdzieś się ulotniła. Ale trzeba, co poradzić:( 

Piątki będę miała usuwane w Klinice Miły Uśmiech w Warszawie, z wielu powodów nie udało mi się zrealizować zabiegu u Pana Bukowskiego, ale mimo wszystko miło wspominam usuwanie szóstki po leczeniu kanałowym właśnie w tej Klinice, również współpracuje z NFZ i długo nie czeka się na terminy.

Link do strony kliniki poniżej:)

http://www.milyusmiech.pl

I na koniec nachodzą mnie myśli:

Ile to trzeba się wycierpieć, wydać pieniążków, aby mieć ładny uśmiech:( ale po chwili przychodzą wnioski, że przecież wszystko jest po coś:)

Mam nadzieję, że post jest przydatny:)

Pozdrawiam Was Serdecznie i życzę Miłego wieczorku:)

1 komentarz:

  1. Świetny blog - posty napisane z sensem, miło się czyta. :)

    Zapraszamy z małym Łobuzem w wolnej chwili ;)
    http://zyciewmegapikselach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń