poniedziałek, 10 listopada 2014

Super oferta zestawu La Roche Posay Effaclar Duo:):):)

Witajcie Moi Kochani:)))

Niedawno wspominałam, że szukam jakiegoś preparatu na wypryski:) i zdecydowałam, że to będzie La Roche Posay Effaclar Duo:)

Naczytałam się wielu pozytywnych komentarzy:) i znalazłam naprawdę fajną ofertę krem + żel do mycia twarzy:) za 52,95zł + przesyłka:)

Komplet przedstawia się tak:)



I jak widzicie na zdjęciu zamówienie pochodzi z apteki internetowej:)

W skład zestawu wchodzi:

*krem 40 ml

*żel 125 ml

Ta apteka ma aż 99,9% pozytywnych komentarzy, a link do tej oferty macie poniżej, może akurat ktoś z Was chciałby ten zestaw zakupić:)

http://allegro.pl/show_item.php?item=4766807818

Ja już zamówiłam i jestem w trakcie oczekiwania na przesyłkę:)

Jestem ciekawa czy u mnie też będą widoczne efekty po zastosowaniu tych kosmetyków:)


Pozdrawiam Was cieplutko!:) i życzę miłego wieczorku!:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz