środa, 5 listopada 2014

Nowości kosmetyczne do pielęgnacji włosów:):):)

Witajcie Moi Kochani!:):):)

Dzisiaj post o wiele przyjemniejszy, bo będą to nowości kosmetyczne, które zakupiłam w celu poprawienia kondycji włosów:)

Pierwszy produkt kupiłam po obejrzeniu filmiku na Youtubie, zupełnie tego kosmetyku nie znałam, nie było też wielu opinii na jego temat, ale przekonała mnie kondycja włosów tej Youtuberki, która go chwaliła:)

Słyszałam wiele opinii na temat różnych kuracji na włosy, które stosuje się co jakiś czas i zdecydowałam się na produkt, który nakłada się co 3-4 miesiące:)

A jest to Matrix Pro Solutionist 5+ Protopak:)


Kosztował mnie jakieś 45-46 zł więc to nie jest tanio za 500 ml, ale skoro nakłada się co jakiś czas to warto:)

Już raz użyłam tego produktu, stosuje się specyficznie, bo na umyte szamponem włosy nakłada się ten specyfik i podsusza włosy suszarką, bądź owija ciepłym ręcznikiem, po podsuszeniu spłukuje się ten produkt i można przejść do codziennej stylizacji:) pewnie te czynności mają na celu wniknięcie substancji odżywczych we włosy:)

No i pierwsze wrażenia muszę powiedzieć, że włosy niezwykle błyszczące, ale też szorstkie, mój błąd że nie nałożyłam później po spłukaniu tego produktu codziennej odżywki, bo przy następnym myciu włosów rzeczywiście włoski były już mięciutkie i błyszczące, co zauważył również mój Małżonek:)

Oczywiście zrobię małą recenzję jak użyję tego produktu ponownie bo była to dopiero pierwsza kuracja:)

A drugim produktem, który kupiłam zupełnie przypadkowo podczas zamówienia na Allegro jest serum Revlon Uniq One maska w spray:)


 Nie jest to wersja pełnowymiarowa, bo ja posiadam serum 9 ml na spróbowanie, pomyślałam, że taka pojemność będzie wystarczająca, aby sprawdzić ten produkt, bo tego rodzaju produkty wystarczają na długo. Ja zapłaciłam za niego 6 zł, a pełnowymiarowa wersja to 150 ml za 35 zł:)

I jak narazie nie ocenię tego produktu, bo za krótko go stosuję, ale powiem że ma przyjemny zapach taki jak po wyjściu od fryzjera:)


I to są moje dwie nowości do pielęgnacji włosów, które zakupiłam w ostatnim czasie:) 

Nie jest tego wiele, ale uważam, że lepiej jest kupić coś raz, a porządnie niż kilka produktów, które nic nie dają:) Mam nadzieję, że będę z tych specyfików zadowolona, Protopak uważam, że fajnie działa, ale to dopiero moje pierwsze odczucia:)

Może ktoś z Was już ich używał?:) 

Pozdrawiam Was cieplutko:):):)

I do kolejnego posta:)
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz