piątek, 28 listopada 2014

Co tam słychać u mnie? A co tam u Was? Co polecam na wieczór?:):):)

Witajcie Moi Kochani:)

Dawno mnie nie było na blogu, a to dlatego, że mam parę problemów i czekam cierpliwie na ich rozwiązanie.

Mam nadzieję, że wszystko się ułoży, tak jakbym tego chciała:)

Dziąsło po ząbku nadal się goi, niedługo ściągnięcie szwów:) a zaraz po tym wyrwanie drugiego ząbka, przez 4 dni nie jadłam nic treściwego, tylko jogurty, kaszki... dopiero dzisiaj zjadłam gotowane mięsko. I stwierdzam, że ja bez mięsa żyć bym nie mogła:)

A niedawno zaczęłam znowu:) oglądać serial ,,Linia życia'':) bo kiedyś obejrzałam wszystkie odcinki i postanowiłam ponownie obejrzeć ten serial:)


Moi zdaniem bardzo ciekawy:) Polecam:)

Mam nadzieję, że u Was wszystko w porządku:) 

Pozdrawiam:) Buziaki:*:*:*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz