piątek, 14 listopada 2014

Tangle Teezer:):):) moja recenzja:):):)

Witajcie Moi Kochani!:):):)

Dzisiaj Zapraszam Was na moją subiektywną recenzję, ocenę dwóch szczotek oryginalnej Tangle Teezer z jej podróbką z Biedronki:)

Niestety nie mogę Wam pokazać jak wyglądała moja oryginalna wersja, ponieważ niedługo po jej zakupieniu postanowiłam ją sprzedać:)

Prezentowała się mniej więcej tak:) Znalazłam fotkę w internecie:) czyli jak widzicie była to pierwsza wersja tej szczotki:)



Obecnie posiadam podróbkę z Biedronki:) i wygląda tak:)



Ta z Biedronki jej bardzo podobna do jej pierwowzoru:)



Postanowiłam zrobić recenzję w postaci filmiku:) który zamieszczam poniżej:)




Mam nadzieję, że będzie przydatny:)

Tak więc życzę miłego oglądania!:):):)

Buziaki:*:*:*


1 komentarz:

  1. Definitywnie się zgadzam :D
    Zapraszam również do mnie :) testacja.blogspot.com <- tutaj o testowaniu
    oraz: http://beautifulnailszozolka.blogspot.com <- tutaj o paznokciach ;)
    Oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń