sobota, 15 listopada 2014

Szminki Be Beauty z Biedronki:):):)

Witajcie Moi Kochani!:):):)

Dzisiaj opowiem Wam o dwóch pomadkach z firmy Be Beauty:) nabyłam je w Biedronce podczas jednej z akcji promocyjno-urodowej:) 





Już jakiś czas temu pokazywałam Wam te pomadki, ale przypomnę jak wyglądały:)





Czerwona to numerek 03, a różowa 01:)

Ja jestem z tych pomadek zadowolona, ponieważ nawilżają i ładnie prezentują się na ustach:) i nie wiem od czego to zależy, ale wraz z każdą aplikacją odcień różu czy też czerwieni jest inny, raz mocniejszy raz delikatniejszy:)

Jedna pomadka kosztowała mnie 7,99zł:) i na pewno jeszcze nieraz pojawią się w Biedronce:)

Postanowiłam Wam pokazać jak te pomadki prezentują się na ustach:)



Różowa:)


Czerwona:)


Czerwona:)



Różowa:)


I zwłaszcza ta różowa...


 zadziwia mnie bez końca, bo powyższe zdjęcia robiłam dzisiaj, a innego dnia wyglądała tak:)



I zrozum tu pomadkę:)

Mam nadzieję, że post się podobał:) 

Pozdrawiam Was Serdecznie!:) Buziaki:*:*:*









1 komentarz: