wtorek, 11 listopada 2014

Gąbeczka Beauty Blender:):):)

Mam ochotę kupić gąbeczkę do nakładania fluidu Beauty Blender:)


Oczywiście podróbkę, bo oryginał moim zdaniem jest za drogi, bo kosztuje 79 zł, a moim zdaniem to przesada:)

Dlaczego zastanawiam się nad zakupem tej gąbeczki?

*bo nakładanie fluidu palcami już mi się znudziło:P
*bo efekt po nałożeniu tą gąbką jest ładniejszy:)
*bo aplikacja tą gąbką to podobno sama przyjemność:)

Akurat ta gąbeczka, którą Wam pokazałam na zdjęciu kosztuje 9,99 zł. plus przesyłka, a link do aukcji zamieszczam poniżej:)

http://allegro.pl/beauty-gabeczka-do-makijazu-blender-oryginal-promo-i4751964099.html

A i jeszcze znalazłam u tego samego sprzedawcy ofertę gąbka + podkład z firmy Syis za 12,99 zł + przesyłka:) 

Link poniżej:)

http://allegro.pl/beauty-gabeczka-do-makijazu-blender-podklad-gratis-i4754326822.html

A co Wy o tym myślicie?:) ja się chyba na nią skuszę:):):)

Pozdrowionka:):):)

1 komentarz:

  1. jakoś chyba się nigdy nie przekonam do gąbeczek czy pędzli do podkładu.
    makijaż zawsze najlepiej wychodzi palcami :)

    OdpowiedzUsuń