wtorek, 4 listopada 2014

Wyrywanie ząbków u Chirurga:)

Moi Kochani!:):):)

Niedawno wróciłam od Chirurga u którego miałam wyrywać dwie górne piątki no i tak się stało, że wreszcie ich nie wyrwałam, bo wczoraj po godzinie 20, przed 21 wzięłam Etopirynę, czyli tabletki na ból głowy, a nie wiedziałam że nie można, że tak samo może dojść do krwotoku podczas zabiegu jak po zażyciu Aspiryny. A był to ból migrenowy, nie mogłam wytrzymać, musiałam coś zażyć. No i dobrze, że powiedziałam lekarzowi, bo jakbym tego nie zrobiła to dopiero bym miała wesoło. 

Ale przy okazji dowiedziałam się bardzo ważnej dla mnie informacji, jeśli chodzi o ósemki, które miały być wyrywane w późniejszym czasie, otóż Chirurg zapytał: czy zdaje sobie Pani sprawę, że w Pani przypadku te ósemki są umiejscowione blisko nerwów i jeżeli nastąpią komplikacje to może Pani mieć odrętwiałą ,,szczękę'' i to może potrwać przez kilka dni, miesięcy, a może nawet lat? Jak to usłyszałam to pomyślałam, że sama sobie zrobiłabym krzywdę, przecież takie odrętwienie wpływa na mowę jak także może nieco zdeformować twarz:( przestraszyłam się i nie wiedziałam co o tym myśleć:(

Postanowiliśmy z Mężem, że powiem Pani Ortodontce, że nie zgadzam się na usuwanie ósemek i czy będzie możliwość wyprostowania tych zębów i utrzymania efektu bez pozbywania się tych ósemek.

Dodam jeszcze, że Chirurg powiedział, że jeżeli ósemki nie sprawiają jakiś większych problemów to się po prostu je zostawia.

Zależy mi na prostych ząbkach, ale nie za taką wysoką cenę, więc mam nadzieję, że jakoś się dogadamy z Panią Ortodontą i wszystko będzie dobrze:)

A co Wy Kochani o tym wszystkim myślicie?:):):)

Pozdrawiam Was Serdecznie!:):):)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz