czwartek, 15 stycznia 2015

Żel aloesowy Gorvita:):):)

Hej:):):)

Niedawno wspominałam Wam o żelu aloesowym z firmy Gorvita, dzisiaj wybrałam się do apteki i niestety go nie było, więc złożyłam zamówienie oczywiście w sieci aptek DOZ, bo tam możemy go dostać:)

Zobaczymy jak się będzie sprawował na mojej skórze, jutro mam go odebrać:)


A w jaki sposób ma działać ten żel?:)

Biologicznie aktywne składniki zawarte w żelu wnikają głęboko w strukturę skóry, przywracając jej jędrność i odpowiednie nawilżenie. Działanie aloesu wspomaga bogata w mikroelementy i biopierwiastki, a szczególnie jod i kwas metaborowy wykazujący działanie oczyszczające, bakteriobójcze i przeciwzapalne, zawiera leczniczą wodę mineralną z Uzdrowiska Rabka.

Warto spróbować:) a czytałam, że można go stosować nie tylko na twarz, ale również na całe ciało, np. skórę głowy, na podrażnienia po depilacji, jednym słowem jeden kosmetyk, a mnóstwo zastosowań:)

Pozdrowionka!:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz