wtorek, 13 stycznia 2015

Walka o idealną cerę:):):)

Hej Wszystkim:)

Rozpoczęłam walkę z moim trądzikiem, czyli ograniczyłam wszelkie maseczki, kremy do twarzy, staram się również nie nakładać fluidu, bo za dużo to niezdrowo, tylko po to, aby podleczyć swoją skórę.

Do walki o idealną cerę narazie służy mi żel do mycia twarzy Loreal Pure Zone:)



Trudno go było dostać, ostatecznie znalazłam ten żel na allegro w bardzo dobrej cenie, czyli 20 zł z przesyłką, aktualnie dostępny jest tylko w internecie za ok 30 zł bez przesyłki.

Stosowałam ten żel jako nastolatka i mimo, że był to okres dojrzewania nie miałam takiego problemu z cerą jak teraz.

Stosuje go jakiś tydzień i już widzę lekkie ,,przysuszenie'' krostek:) ponadto żel bardzo złuszcza skórę i rzeczywiście czuć ściągnięcie cery, ale na takiej zasadzie działa ten żel, dlatego żebym totalnie nie wysuszyła sobie skóry:p chciałabym delikatnie nawilżyć swoją cerę żelem aloesowym z firmy Gorvita:)



I moja prośba do Was, czy ktoś z Was stosował ten żel i może mi napisać pod postem coś na jego temat?:)

Na wizażu ten żel jest oceniany dosyć wysoko, ale chciałabym również poznać Wasze opinie:)

Mam nadzieję, że mi pomożecie:)

Buziaki:*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz