czwartek, 8 stycznia 2015

Film ,,Hobbit - Bitwa Pięciu Armii'' i inne czwartkowe atrakcje:):):)

Kochani:)

Właśnie wróciłam z Warszawy, byłam tam oczywiście z Moim Mężem w celach rekreacyjnych, czyli buszowanie po sklepach, niezdrowe jedzonko w KFC, pyszne cappuccino w McDonalds no i na nowym filmie ,,Hobbit - Bitwa Pięciu Armii'' w 3D:):):) także niesamowicie się zrelaksowaliśmy, odpoczęliśmy i warto zrobić sobie od czasu do czasu taki wypad z dala od codziennych spraw:)

Kupiłam sobie nową spódniczkę w paski czarno-białe w New Yorkerze za ok 40 zł i powiem szczerze, że na co dzień nie kupuję w sieciówkach, ale tak porównując inne sieciowe sklepy, uważam, że ten odpowiada mi najbardziej pod względem stylu i ceny:)

Jeśli chodzi o sam film ,,Hobbit- Bitwa Pięciu Armii'' to muszę przyznać, że nigdy nie darzyłam za dużą sympatią tego typu ekranizacje, a jednak po obejrzeniu dwóch pierwszych części byłam oczarowana zupełnie innym światem elfów, goblinów, hobbitów, orków, krasnali, naprawdę trzeba obejrzeć, żeby zrozumieć:) ja się przekonałam i dlatego pojechaliśmy na trzecią część Hobbita, a efekt 3D był powalający:)











Naprawdę Polecam!:):):)

Buziaczki:*:*:*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz