czwartek, 29 stycznia 2015

Nowe kosmetyki do pielęgnacji włosów:):):)

Hej:)

Dzisiaj pokażę Wam moje nowe produkty do pielęgnacji włosów:) 

W jakimś ostatnim poście pisałam Wam o odżywce, którą miałam kupić i miałam na myśli kosmetyk z Yves Rocher, ale potrzebowałam jeszcze czegoś, co ochroni moje włosy przed wysoką temperaturą i postawiłam na produkt z Dove:)

A o to moje zakupy włosowe:)




Czyli odżywka do spłukiwania, odbudowująca z olejkiem jojoba do włosów bardzo suchych, bądź kręconych:)




Kosztowała mnie 9,90 w promocji, zamiast 11,90:)

I krem BB z Dove do włosów dojrzałych:p, ale podobno ta seria świetnie się sprawdza również u młodszych włosów:)




W promocji kosmetyk ten kosztował 14,99 zł w Super Pharm, normalnie jego cena to ok 21zł.

Także warto oglądać gazetki z drogerii, bo można wiele zaoszczędzić:)

Mam nadzieję, że te produkty się u mnie sprawdzą i będę mega zadowolona:)

Buziaki:*:*:* 

I za chwilę pojawi się post o nowej gazetce z Super Pharm:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz