środa, 21 stycznia 2015

Recenzja balsamu do włosów z Mrs. Potter's:):):)

Moi Mili:)

Dzisiaj zapraszam Was na recenzję balsamu do włosów z firmy Mrs. Potter's z aloesem i jedwabiem:)




Kupiłam go za jakieś 7 zł w Carerefourze:)

Dlaczego tak szybko zamieszczam recenzję tego balsamu?

Ponieważ po dwukrotnym użyciu tego produktu, stwierdzam, że jest to najgorsza odżywka jaką miałam okazję zastosować:(

Dlaczego?

Bo tragicznie przesusza włosy, o ile przy skórze głowy one jakoś się prezentują, to końcówki to istne siano:(

A przecież aloes ma właściwości nawilżające, do tego w składzie możemy znaleźć jedwab, no to z skąd te przesuszenie?

Umyłam włosy raz, stwierdziłam, że tragedia, ale dałam szansę temu kosmetykowi drugi raz i pomyślałam nigdy więcej...

Więc ja ze swojej strony zdecydowanie go nie polecam!

Ale mam w zamiarze kupić inną odżywkę, bo ta z Lisap i Isany mi się skończyły, więc może tym razem łup będzie udany:)

Pozdrowionka:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz