wtorek, 6 stycznia 2015

Małe zakupy kosmetyczne na poprawę humoru:):):)

Witajcie Moi Kochani:):):)

Mam nadzieję, że u Was wraz z Nowym Rokiem wszystko układa się po Waszej myśli:)

Ja ostatnio poczyniłam małe zakupy kosmetyczne, bo one strasznie poprawiają mi humor:)




Coś do włosów, twarzy, rąk, ust, ale fajnie jest mieć coś nowego, innego:)

A więc do włosów jest to podobno, bardzo dobry, ale zapomniany już balsam do włosów, trudno mi było go dostać, ale udało się w Carrefour za jakieś ponad 7 zł za 500 ml:)



Następnie coś do ust, czyli wysoko oceniana na Wizażu pomadka do ust Melisa za ponad 5 zł, transparentna, olejek z drzewa herbacianego na wypryski za ok 9 zł. w aptece i końcówki do szczoteczki, które świetnie sprawdzają się w przypadku czyszczenia drucików aparatu:)



Oczywiście nie mogło zabraknąć maseczek do twarzy:) czyli peeling gruboziarnisty z Bielendy za ok 3 zł i podobno maska hit z Ziaji z nowej serii liście zielonej oliwki, za jedyne 1,49 zł, ale powiem Wam, że ja ją z trudem dostałam, w Rossmannie nie było, dopiero jedna się została w Super Pharm, czy rzeczywiście jest taka świetna?:) oczywiście spodziewajcie się na moim blogu osobnej recenzji:)



A na koniec krem do rąk Kozie Mleko z Ziaji za niecałe 5 zł i zmywacz do paznokci BeBeauty z olejem kokosowym, żeby tak nie smrodzić pokoju:P za ponad 5 zł:)



A Wy Kochane, co kupiłyście sobie wraz z Nowym Rokiem?:)

Buziaki:*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz