piątek, 12 grudnia 2014

Recenzja zestawu Effaclar Duo + i moja mała propozycja:):):)

Witajcie Kochani!:)

Dzisiaj zapraszam Was na recenzję zestawu Effaclar Duo +




I od razu powiem, że używałam ten zestaw przez miesiąc, więc mam już wyrobione własne zdanie na temat tej serii.

Zapach:

Delikatny, apteczny, nie drażniący zbytnio nosa:)

Konsystencja:

Jeśli chodzi o żel do mycia twarzy to jest to bardzo lekka formuła, przeźroczysta, lekko pieniąca, bardzo wydajny żel wydaje mi się, że przez miesiąc czasu zużyłam jakieś 25-30 ml:)

Natomiast konsystencja kremu jest również bardzo lekka, dobrze wchłaniająca, ma typowy dla kremu biały kolor:) zużycie też jest niewielkie, zużyłam przez ten miesiąc maksymalnie 20 ml:)

Działanie:

I tu zaczynają się schody, bo pierwszy raz użyłam tego zestawu na noc, nałożyłam żel do mycia twarzy, następnie krem i rano rzeczywiście moje pojedyńcze krostki były mniejsze, ale po dłuższym stosowaniu zaczęły mi się pojawiać krosty ze stanem zapalnym i czerwonymi placami wokół nich, więc stwierdziłam, że nie będę już dłużej używać tego zestawu, bo moja skóra dobrze nie toleruje tych kosmetyków, napisałam do apteki, w której kupiłam ten zestaw i odpisali, że być może wystąpiła u mnie alergia, więc widać, że pomimo, że jest tyle pozytywnych komentarzy na temat tej serii to ja jestem w tej małej grupie osób u której ten zestaw się nie sprawdził. O dziwo myślałam, że żel nie ma aż takich dużych właściwości co krem, ale farmaceuta napisał, że zarówno żel i krem działają na podobnej zasadzie, więc nie dziękuję już nie będę używać tych kosmetyków.

I z tego względu, że ja już nie będę tych kosmetyków używać, a zużycie jest niewielkie, a szkoda ich wyrzucać bo nie były one tanie, to może ktoś z Was może byłby zainteresowany
odkupieniem ode mnie tego zestawu, oczywiście chciałabym poprosić te osoby, które by chciały odkupić ten zestaw, żeby pisały na mojego e-maila propozycję ceny.

Zestaw składa się z żelu do mycia twarzy




i kremu do twarzy



Po co mają u mnie leżeć jak komuś mogą się przydać:)

Pozdrawiam Was Serdecznie:):):)

Buziaki:*:*:*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz