środa, 3 grudnia 2014

Leczenie ortodontyczne- wyrywanie zębów, gumki separacyjne:)

Witajcie Kochani:)

Dawno mnie nie było na blogu, a to dlatego, że jak wiecie leczę się ortodontycznie i w poniedziałek miałam wyrywaną drugą piątkę i założone tzw. gumki separacyjne.


Które tylko wyglądają tak niepozornie, ale maja na celu zrobienie miejsca na pierścienie, na którym zamyka się aparat. Nosi je przez tydzień, a zaraz potem zakłada aparat, u mnie gumki zrobiły miejsce tym pierścieniom przez jeden dzień, podobno moje zęby rozchodzą się bardzo szybko, ale co ja miałam przez ten poniedziałek, jaki to był ból:( 


Zaraz po założeniu tych gumek musiałam pojechać autobusem do chirurga na wyrwanie zęba i znowu pojawił się problem, bo prawa piątka nie chciała tak łatwo się wyrwać jak lewa, więc w rezultacie ząb się cały pokruszył, a ja słyszałam tylko trzaskanie:( 

No ale przeżyłam i podobno najgorsze mam za sobą, tak stwierdziła Pani ortodonta:)

Aby ten post nie był taki smutaśny dodam coś śmiesznego:)


Ja na szczęście usuwałam ząbki na NFZ:)

Pozdrawiam:):):) Buziaki:*








4 komentarze:

  1. Dentysta zawsze mnie przeraża :( Jakoś nie mogę sie przełamać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyrywanie zębów to coś najstraszliwszego. Dobrze, że w dzisiejszych czasach wizyty u dentysty są bezbolesne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tak, wyrywanie albo zabiegi chirurgiczne u dentysty nie są już tak straszne jak kiedyś ;) Znieczulenie to coś genialnego co udało się wymyślić ;)

    OdpowiedzUsuń