niedziela, 14 grudnia 2014

Recenzja kremu do rąk Cztery Pory Roku z ekstraktem z kwiatu neroli:):):)

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją kremu do rąk z firmy Cztery Pory Roku:)

Chciałam tylko o czymś wspomnieć zupełnie nie na temat, że zestaw Effaclar Duo udało mi się już sprzedać:) więc akcja sprzedaży zakończona:)

A jeśli chodzi o kremik to wykorzystałam go chyba do końca zupełne denko, no może po rozcięciu go na pół jeszcze coś uda się wygrzebać:)




Jest to glicerynowy krem, która ma za zadanie regenerować  i nawilżać naszą skórę:)

Zawiera:)

* ekstrakt z neroli, który intensywnie nawilża, regeneruje i wygładza, a także działa kojąco na podrażnioną skórę.

* kompleks witamin A, E, F, które przyspieszają procesy odnowy skóry, a także odbudowują i nawilżają płytkę paznokcia.

* glicerynę, która chroni skórę przed wysuszeniem i wyraźnie poprawia jej miękkość i elastyczność.



Moje odczucia:)

Zapach: bardzo przyjemny, który od razu skusił mnie na zakup tego kremu, bardzo przyjemnie było sobie nim smarować łapki:)

Konsystencja: 

Lekka, bardzo dobrze wchłaniająca, nie pozostawiająca  tłustego filmu na skórze:)

Działanie:

Bardzo fajny krem, który w bardzo szybki sposób nawilża dłonie i sprawia, że stają się bardzo miękkie i odżywione:) Za krem, który zapłaciłam 4,50 zł i pojemność 150 ml to uważam, że krem jest idealny, ale o ile dobrze radzi sobie z nawilżaniem dłoni to o skórki wokół paznokci w ogóle się nie martwi, nadal miałam te skórki szorstkie, więc ten krem nawilża bardzo dobrze, ale tylko  ,,na wierzchu'', bo z dogłębnym nawilżeniem już ma problem i to chyba z tego względu, że ma w składzie i to na trzecim miejscu parafinę, która daje złudny efekt nawilżenia. Ale i tak uważam, że za tą cenę warto sprawić sobie ten krem i ja na pewno w przyszłości do niego sięgnę:)

Mam nadzieję, że recenzja się podobała:)

A Wy jakich kremów do rąk używacie?:) jakie są Wasze odczucia na ich temat?:)

Pozdrawiam Was serdecznie:)


Buziaki:*:*:* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz