wtorek, 9 grudnia 2014

Leczenie ortodontyczne oficjalnie rozpoczęte, czyli mój pierwszy dzień z aparatem na zębach:):):)

Moi Kochani:)

Wczoraj dokładnie o godzinie 19 miałam zakładany aparat na górny łuk:) 

Samo zakładanie nie bolało, ale o tym jak to dokładnie było nagrałam dla Was filmik, który pojawi się w najbliższym czasie na Youtubie:)

Na pierwszy raz wybrałam jasnoróżowe gumki:)




I przy okazji możecie zobaczyć jaką mam wadę:)

Dla mnie sam aparat nie jest katorgą tylko drut, który mam założony blisko podniebienia po to, aby zęby nie przesuwały mi się zbytnio szybko, ale na szczęście tylko na 4 miesiące:)

I już czuję jakąś małą siłę działania, dlatego jestem mega zadowolona:)

Buziaki dla Was:*:*:*






3 komentarze:

  1. Ciągle marzy mi się aparat ortodontyczny na górną partię mojej szczęki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kiedyś nosiłam aparat. Teraz moje ząbki są proste i pięknie się prezentują. Warto się przemęczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chodzę na zabiegi tylko i wyłącznie do title="leczenie zębów">www.centrum-stomatologii.pl. Świetni specjaliści. Polecam!

    OdpowiedzUsuń