czwartek, 11 grudnia 2014

Pierwsze dni z aparatem ortodontycznym:):):)

Dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć o moich początkowych wrażeniach na temat aparatu na zęby:)

Więc czuć przemieszczanie się ząbków, co charakteryzuje się niezłym bólem:( na szczęście nie trwa to przez cały dzień, nie mogę nic absolutnie nic ugryźć, przednimi zębami to już na pewno, bo teraz w ciągu tych 4 miesięcy największy nacisk jest kładziony na zęby przednie. 

Mycie zębów sprawia mi ból, a muszę je myć po każdym posiłku.

Najpierw zwykłą szczoteczką:)




A później jeszcze przestrzenie między aparatem tzw. szczoteczką międzyzębową:)



Oprócz tego ślinię się jak bokser:) 



no niedosłownie jak on, ale podobnie:)


No to to by było na tyle:) na szczęście jeszcze zęby dolne mam sprawne, ale za 4 miesiące już nie będą tak aktywnie przegryzały przez aparat dolny:)

No ale nie będę miała już takiego o to drutu, co mnie niezwykle cieszy:) ja mam bardzo podobny jak na poniższym zdjęciu:)




Pozdrawiam Was serdecznie!:):):) i do kolejnego posta:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz