środa, 18 lutego 2015

Nowości zakupowe:):):)

Cześć Wszystkim:)

Dzisiaj przychodzę do Was z małymi zakupami:)




Ostatnio nie kupuję zbytnio wiele, ale za to mam rzeczy, które rzeczywiście mi się przydają:)

A więc dla wzmocnienia włosów, kupiłam dosyć nowy produkt, czyli Renovastin:) zaciekawiło mnie w tym preparacie, że nie są to typowe tabletki ze skrzypem, ale zestawem wielu składników, które są przeznaczone dla wzmocnienia włosów, poddawanych zabiegom termicznym lub chemicznym:)




Do makijażu oka kupiłam ponadczasowy na Youtubie tusz do rzęs Lovely Pump Curling i eyeliner też z Lovely, będę uczyć się malować tym czymś, co uważam za bardzo trudne:)




Szczoteczka tuszu prezentuje się tak:)




A eyeliner tak:)



A do pielęgnacji rąk kupiłam krem z firmy Exclusive, dosyć wysoko oceniany na Wizażu i maść ochronną z witaminą A, która podobno bardzo dobrze sprawdza się, jeśli chodzi o skórki wokół paznokci:)




Ja jestem zadowolona z tych zakupów i na pewno niebawem pojawią się recenzje na ich temat:)

Pozdrawiam Was Serdecznie!:)

Buziaki:*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz