wtorek, 10 lutego 2015

Efekty po 2 miesiącach noszenia aparatu stałego:):):)

Hej Wszystkim:):):)

Dzisiaj aktualizacja noszenia aparatu, wczoraj byłam na podkręceniu, zmieniłam gumki, chciałam jasnoniebieskie, ale Pani ortodonta stwierdziła, że strasznie się odbarwiają, tak więc doradziła mi gumki w kolorze aparatu:)

Ale powiem Wam szczerze, że w tym miesiącu się zawiodłam, bo ja nie widzę żadnych efektów po miesiącu noszenia tego wynalazku (aparatu):) uważam, że miesiąc temu efekty były bardziej zauważalne, ale oceńcie sami:)

Standardowo wstawiam ostatnie zdjęcie:) dla porównania:)




A teraz zdjęcie aktualne:)



Czy widzicie jakąś różnicę?:)

No ja może widzę malusieńką w jedynce i dwójce z lewej strony:)

A i sorki za słabą jakość zdjęcia, ale o tej porze nie ma dobrego światła, a lampka nic nie daje:P

Pozdrawiam Was Serdecznie:)

Buziaki:*:*:*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz